facebook

sâmbătă, 9 mai 2009

Management financiar pentru ACCA

Am citit un curs de lecții de Management financiar după programul de la ACCA. Pentru persoane care urmează să susțină examenul respectiv pentru această acreditare, desigur.

Deși am pierdut week-end-urile din ultimele două luni, sunt foarte mulțămit. Dacă mi-ar fi și studenții de la facultate așa... vă asigur că noi am trăi cu totul altfel. :)

Concluziile? Poftim:

1. La ei la facultate MF și învață mult mai profund ca la noi (deși pentru a ști asta nu era nevoie de a preda la aceste cursuri). Cursul pentru ACCA presupune deja un nivel destul de avansat al cunoașterii materiei. Anume de aceasta am și fost atras eu în locul unor profesori din Marea Britanie - pentru a lua materia de la bun început, și a o preda până la nivelul suficient pentru examen.

2. Pentru mine a fost surprinzător de ușor să predau acest obiect. Parcă aș face tot ce ziceam acolo de la grădiniță... :)

3. Bursa de valori din Londra a fost înființată în 1695. Bursa de valori din Moldova a fost înființată în 1995. Respectiv, bursa din Moldova va fi cum e bursa din Londra acum prin 2308. Așteptăm... Ideea e că piața noastră, autoritățile noastre, legile noastre și companiile noastre sunt la ani lumină față de piețele contemporane. Și nici nu prea sunt interesate să meargă înainte.

Cât despre curs... aș fi cel mai fericit dacă toți „studenții” mei ar susține examenul din prima. Țin pumnii...

Un comentariu:

  1. as vrea si eu sa ascult astfel de lectii :)
    dak as mai sti ce inseamna ACCA... o_O

    RăspundețiȘtergere