facebook

vineri, 3 aprilie 2009

Casa mea pe hartă

Niciodată casei mele din Durlești nu i-a mers cu hărțile. Pe hârțile Chișinăului făcute de Ingeocad, unde încape aproape în întregime Durleștiul, casa mea totdeauna este la doi centimetri în afara marginii imaginii (nu vorbesc de hărțile militare sau topografice, acele obișnuite, civile). Niciodată nu am putut să mă laud - da iată aici locuiesc eu.

Câțiva ani în urmă, Google Earth arăta tot Chișinăul ca o pată mare de culoare verde, cu rezoluție foarte mică. Acum vre-o doi ani, au înnoit pozele de pe satelit, ceea ce a îmbunătățit cu mult calitatea imaginii (pe lângă rezoluția mai mare, au avantajul de a fi făcute primăvara sau toamna, ceea ce permite să se distingă totul bine).

Și ce credeți? La 50 metri de casa mea, imaginile noi se termină și rămân tot acele vechi, cu o pată verde nedeterminată.

Să le scriu la Google că Durleștiul începând cu 1987 face parte din municipiul Chișinău... Va ajuta oare?

3 comentarii:

  1. Prikolina ;) Iata asa Legile lui Murphy lucreaza pentru casa lui Natan.
    Imi plac asa materiale pe bloguri. M-am saturat de analize electorale.

    RăspundețiȘtergere
  2. Marcel, când îmi vii în vizită? Uite, am și indicat punctual unde mă găsești... ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. MraIduX

    Natan, putem sa facem po blatu la cadastru, casa ta unul din punctele de reper din Moldova pentru lucrarile cadastrale :)

    Nu... Cred ca oricum punctul de reper pe harta va acoperi casa ta :) n-ai scapare...

    RăspundețiȘtergere